11 aug

hola amigos !

era tjockisar! själv har jag gått ner flera kg under de här 2 dagarna som jag knappt ätit någonting alls på :O tråkigt att det kan gå så fort. men idag har jag äntligen kunnat äta normalt igen :D hiho, flera stora portioner mat o ett par toasts och ska dessutom snart smälla i mig en grapefrukt :) MUMS!

 

idag har det varit mycket plugg, men jag har varit lättdistraherad (A) landskamp på tv o folk som vill prata :]

oj, jag glömde nämna att jag hade ost även på utsidan av mina toasts idag. måste lägga på mig lite ^^

biiii bzzzz

 

dagens kom ihåg: nästa gång du jagar getingar, stå inte oskyddad precis bredvid getingboet

 

Pos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0