Äntligen hemma!

eller äntligen o äntligen. hade gärna varit borta lite längre, liite bara. typ hela livet ^^,

 

tjaa, vad var det som hände på gotland? ni vet alla vad det är som gäller ;) what happens in gotland... men jag kan hinta med att alkohol var inblandat. det var ju inte utblandat iallafall. gotland shotland

höhö, som vanligt var jag bäst i allt jag ställde upp i, lekte sönder på bowlingen, smekte på gocarten och var överlägsen på laserdome. haha behöver jag säga mer?

hyra lägenhet i visby var awesome!

här var det livat

burmeister var fint

 


Kommentarer
Postat av: bruur

Jag önskar jag kunde få följa med!! Vill också kötta i laserdome, daska fisk i gokart och spanka folk i bowling!! Jag lovar att jag hade ÄGT dig totalt i alla dessa aktiviteter! ;D

2010-08-04 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0