like måndag 23e

hiho era tjockisar!

 

idag har jag äntligen fått igång min dator (A) om ni inte gissat det redan, så har den varit kaputt. dumma virusskydd som tar bort väsentliga filer :( inte okej !

 

jaa, vad är det som har hänt sedan sist?

  • Just det ja! tenta var det. eller tentor rättare sagt ^^ fast, vi låter det vara osagt tycker jag
  • bio :) satc 2.. :/ haha
  • filmkväll - både 1,2,3,4 och 100 gånger. Prince of persia tyckte jag om :)
  • fotboll, massa träningar och ett par matcher. har också lyckats med att göra mål ^^, som mittback som stannar defensivt i alla lägen händer det ju inte så ofta att man får chansen
  • jobbat på håbo festdag
  • bakat sockerkaka och gjort gräddtårta (A) fyller ju år i dagarna o var tvungen att bjuda släkten på något speciellt :D

 

hur som helst, jag mår fint :)

 

vad händer framöver?

  • skolan börjar ju snart
  • visning på ett par lägenheter
  • derby på lördag

pos


Kommentarer
Postat av: Missy :P

Vad hände med bilden du skulle fixa, din skinhead?:P

2010-08-23 @ 16:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0