mmyeah

Ett kort litet äventyr på något mindre än en vecka. Inte så litet kanske, när jag väl tänker efter. Jag är ändå glad att jag fick vara med om det.

hehu, men nu är det slut med det. Vem vet, någon gång i framtiden kanske jag får uppleva samma äventyr. Fast den gången får det gärna hålla i sig lite längre (a) gärna åratal

hon gjorde slut med sin kille för mig, synd att jag inte kunde förvalta det. Jag älskar min klumpighet ! :P

 

jaja, livet fortsätter och så även studierna. kanske är dags att återgå till dessa 2 hörnstenar i min vardag

pos

mjau

en del av gänget som for till gotland o festade järnet


Kommentarer
Postat av: haha

Hmm vem menaru? Va de Frida eller? :P

2010-08-11 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0