tisdag

idag har jag varit en snäll pojke o hjälpt mormor med att flytta. om man hjälper någon med att flytta så får man mat, det fick i varje fall jag. det bjöds på köttbullar, potatis och brunsås med egenodlad sallad. åt även sill (A) mycket gott

 

blev igår uppringd av bostadsförmedlingen, ett samtal som jag inte hann ta. det följdes direkt upp av ett sms där det stod att jag skulle ringa tillbaka idag. Jag ringde vid 3tiden, då jag kommit hem från mormor. "Personen du söker är inte tillgänglig för tillfället men kommer tillbaka 15.15"

jag sätter mig och kollar på tv en stund för att invänta rätt tid. klockan tickar. den hinner bli 15.50. jag ringer igen. "Personen du söker har gått hem för dagen"

prutt

ska nog ta mig en tupplur ^^

Ikväll är det fotbollsträning igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0