tuursstag

idag blir det plugg för hela slanten. Tror att jag till och med ska skippa träningen för det. Paaajs!

 

huhu, måste säga att det är bristfällig information jag fått till låten som jag lade upp häromdagen. Min mobil säger att det bara är prendel, men jag hör ju klart och tydligt att även doktor död är med (A)

 

har glömt att nämna att på en fest förra veckan rök allt hår. En polare rakade skallen o då tänkte jag "what the heck, det är ju ändå på väg bort". så nu ser det inte så bra ut om jag har på mig mina sverigeskor ;) haha

 

Jag hade precis somnat inatt när jag fick ett sms, som givetvis väcker mig. klockan står på 03.34. Jag tänkte "this better be important, eller iallafall en fin tjej". Fan vad besviken jag blev !

haha kan ni gissa på vad det var? ^^


Kommentarer
Postat av: bruur

telia, som skickar ett meddelande om att du har lämnat landet och flytt till Portugal?

2010-08-12 @ 11:43:28
Postat av: Missy :P

du måste lägga ut en bild på dig som nyrakad! Fett snyggt;)

2010-08-12 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0