0123..

.. är de siffror som kommer närmast före 4567

ännu en vecka har passerat med mycket glädje o skratt men också frustration och tyngre tider. lots of ups and downs. kommer sakna träning och match nu när laget tar uppehåll från och med helgen tills ja det vet jag inte

 

  • plugg i måndags kväll
  • skola tisdag
  • träning tisdag kväll
  • plugg onsdag
  • fest onsdag kväll
  • plugg torsdag
  • träning torsdag kväll
  • skola fredag
  • död fredag kväll
  • match lördag
  • fest lördag kväll
  • död söndag

som ni ser så har jag planerat för en död söndag

den blir säkert kul ^^

nästa fredag får jag hämta ut nyckeln till lägenheten,

vilket för övrigt är samma datum som höstens lagfest

 

hiho ibland blir jag sugen att lägga upp texter jag skrivit tidigare men iom att en del var dedikerade och direkt riktade till en del personer blir jag osäker ", men det är ju jag som har skrivit så det lär ju inte vara några problem nu när jag tänker efter

 

har kommit fram till att programmering är jobbigt i hjärnan om man sitter för länge med det. kanske dels är för att man sitter koncentrerad framför en dator under en stor del av tiden.

 

 

 

trist att jag missade den här skiten, blev irriterad på mig själv för att jag inte var där. FucktheDresscode battle mellan shazaam (rifa) och mickelito (ismen) (a) var upptagen med något den dagen :/

synd också att evenemanget ägde rum i en askass klädaffär utan musik. kan tänka mig att det hade varit tungt som fan med rätt beatval. synd också att det var så dålig publik ;P men det är två stjärnor vi har här. glöm fan inte att titta på del två också (hihihihi)

 

ah men det blir fan en nice helg :) ha det riktigt nice för det ska jag ha

Pos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0