hoho

Ska vi anta att det blir en mysig helg? Jag tycker det (A)

För en vecka sedan hade jag en helt fantastisk dag. Den var sjuukt underbar, jag lovar ! Det var i fredags, den 10e. Vaknade upp:

  • försenad
  • sjuk
  • Hann inte med någon frukost
  • missade tåget
  • vakterna på sl tog mig o rånade mig på pengar
  • kom en halvtimme försent till lektionen

jag trodde på allvar att min tur skulle följa mig hela dagen och att sak på sak skulle slå fel, men det tog slut där. som tur var ^^

 

Har skrivit kontrakt på lägenhet nu o får nycklarna i handen alldeles strax ;) Det var länge sen jag bodde själv nu, typ en och en halv månad eller nåt :P

 

Jag önskar att svårighetsgraden på uppgifterna i skolan för resterande del av kursen stannar på den nivå den är på just nu. isåfall blir det en skön höst :D

 

pos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0